Thursday, 9 June 2016

LIKE A STAR

For My Boo......


LIKE A STAR





Just like a star across my sky, Just like an angel off the page, 
You have appeared to my life, Feel like I'll never be the same,
Just like a song in my heart, Just like oil on my hands,
Honour to love you Still I wonder why it is, I don't argue like this, 
With anyone but you, We do it all the time, 
Blowing out my mind, You've got this look I can't describe, 
You make me feel like I'm alive, When everything else is au fait, 
Without a doubt you're on my side, Heaven has been away too long,
 Can't find the words to write this song, Oh... 
Your love, Still I wonder why it is, I don't argue like this, 
With anyone but you, We do it all the time, Blowing out my mind, 
Now I have come to understand, 
The way it is, It's not a secret anymore, 'cause we've been through that before, 
From tonight I know that you're the only one, 
I've been confused and in the dark, Now I understand, I wonder why it is, I don't argue like this,
With anyone but you, I wonder why it is, I wont let my guard down, 
For anyone but you We do it all the time, 
Blowing out my mind, 

Just like a star across my sky, Just like an angel off the page, You have appeared to my life, Feel like I'll never be the same, Just like a song in my heart, Just like oil on my hand

~Corinne Bae Rae~



VIRUS IZEARA XTRAVAGANZA


 

Pernah dengar tak Virus EBOLA? VIRUS J.E, VIRUS ZIKA dan macam macam lagi lah...Sekarang ni WUJUD plak VIRUS BARU....Nak tahu VIRUS apa???? VIRUS IZEARA XTRAVAGANZA lah!!! haaaaa Kenapa??? 


Ingat Tak Video VIRAL BELLA yang kata "... “Secara logiknya.tiada produk slim yang tak panas. Ni la produk melayu. Ni la kenapa I tak suka guna produk Melayu. Sebelum ni tak pernah guna produk melayu..I bukan tiada duit tapi I mampu bayar RM10K okey untuk membuat rawatan kat SPA dan lain-lain..Tapi I nak tolong dan cuba produk melayu..Tapi hasilnya produk melayu sentiasa menghampakan. I Hate Malay product ” – Bella Nabila

 Lepas tu dan dan tu mintak maaf mengakui kesilapan dia.....





Haaaaaaaa..nak tahu inilah PRODUK tak Hot Yang HOTTT tuh! IZEARA XTRAVAGANZA leeee... (^^)

↓↓↓↓


IZEARA XTRAVAGANZA


Izeara Extravaganza Tu apa eh?

IZEARA XTRAVAGANZA ni ubat makan ke??  IZEARA XTRAVAGANZA ni untuk Minum keIzeara Extravaganza ni Untuk sapu ke??? ADeh adeh adehhh...banyak sgt soalan soalan ala wartawan saya terima..  Sebenarnya IZEARA XTRAVAGANZA ni adalah dalam bentuk serum sapuan untuk kegunaan luaran sahaja. Izeara Extravaganza didatangkan dalam bentuk cecair yang dihasilkan daripada gabungan mantap rumusan terunggul iaitu aqua,carbomer,propylene glycol,euchema cottoni(seaweed) extract,gracinia cambogia (garcinina)exctract,citrus lemon (lemon),exctract triethanolamine dan cafeisilane C.

Kandungan Serum IZEARA XTRAVAGANZA




Kalau nak tahu Penyanyi Pelakon Siti Nordiana pun pakai tahu...nah ni BUKTINYA 


↓↓↓↓


Siap pesan lagi kat Bella ni...huhuuhu Huntung lahhh (+___^)






Rupanya ENOT pun guna jugak





TESTIMONI Serum Izeara Xtravaganza 



nampak kan ...nampak kan..jauh beza tuhh



nampak kan ...nampak kan..Adik ni nmpak Sado lepas guna




Kawan saya pun ada guna produk ni...
(kalau nak tahu boleh la terjah blog www.akifimtiyaz.com)





Antara Kelebihan Serum 
Izeara Xtravaganza : 

-  Merupakan serum kurus yang PERTAMA di pasaran yang tidak panas, tidak melekit 100% dan pastinya harga serum ini MAMPU MILIK!

-Serum kurus pertama di Asia yang ada Cafeisilane C..Ini adalah bahan yang paling pantas mencairkan lemak di bawah kulit..

- 15 kali ganda lebih berkesan dalam menghapuskan lemak degil tanpa rasa panas

- Melawaskan pembuangan air besar selepas 1 jam menggunakan Serum Izeara Extravaganza ni. 

- Hilang stretchmark baru,lama dan strechmark selepas bersalin sekiranya anda menggunakan Izeara Extravaganza secara konsisten selama 7 hari. 

- Lemak lemak tepu dan degil akan disingkirkan dengan cepat dan pantas. 

-Lemak akan tertanggal dalam masa 48 jam (hilang 6 inci dalam masa 48 jam)

- Menahan rasa lapar dan menghilangkan selera makan

- Mempunyai kelulusan dari pihak kesihataan dan dijamin Halal

- Mesra solat,boleh dibawa untuk bersolat


Haaaaa...kann banyak kelebihan dia...So bagi sesiapa yang nak langsing kebaboom khas untuk Syawal ni boleh lah mencuba ye apa lagi...Harga pun mampu milik.  Maklumat yang diperlukan ada di bawah ni...

↓↓↓↓

Untuk maklumat lebih lanjut sila layari laman tertera di bawah,kalau korang nak dapatkan produk lebih cepat lagi boleh call,SMS atau whatsApp nombor tertera dibawah..


Fanpage Facebook: Izeara Xtravaganza HQ 
Tempahan : 013-777 3617


FoLLow Me (^_^)/

Google+ Followers