Wednesday, 8 July 2015

THANK YOU REZEKI!




REZEKI HARI RABU
Kueh Bakar & Laksa Johor

Hari ini, Hari REZEKI saya. Ada hamba Allah bagi rezeki Kuih Bakar dan Laksa Johor.  Tapikan Rezeki hari macam melimpah ruah sebab ada orang gak bagi rezeki yang ni pulak


Kek Lapis Sarawak

Selain daripada Kek Lapis, saya malam ni dapat rezeki jemputan ke Holiday Inn Glenmarie Hotel pulak. hahahaha...kan dah cakap rezeki, tak tau nak letak kat mana semua rezeki ni.  Adehhh..kantung perut ada satu je...tak macam member saya seorang tu nama dia ABANG xxxx...(Dirahsiakan atas kepentingan keselamatan saya..hahaha) Dia ada 8 compartment perut tau...boleh makan tanpa henti. Tapikan dia ni tinggi cam galah badan tak sado tapi besau la jugak. Tinggi saya pun takat celah ciak dia je.. hhihihiih...Apapun, kene bersederhana. Kalau rasa takut membazir eloklah disedeqahkan makanan ni..Saya biasanya bagi pada Pengawal keselamatan tempat saya tinggal. Yang pasti mereka akan lebih menghargai. SHARING IS CARING kan...

So nak bagitahu ni...setiap hari RABU & JUMAAT mulai minggu depan saya akan Blog dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris.


No comments:

Post a Comment

Thank you for reading my Blog, Really appreciate your time
Have a Great day Ahead (^___^)

FoLLow Me (^_^)/

Google+ Followers